hej alla mina fjorton läsare

jag har tappat bort saker. nyckel, bankdosa och torrschampoo - alla välbehövliga på sitt sätt (tänk att ha ett sista minuten schampoo som man inte kan hitta? då finns det ingen räddning från fettiga hår utan-framförhållning-dagar). så idag och förmodligen även imorgon kommer jag spendera min fritid på att hitta (hitta, inte leta. hitta) dessa saker. man skulle ju kunna ha åkt till göteborg eller så, men nej. det är kul att hitta.

har även upptäckt ett nytt raggningsfenomen - visitkortet. han smet det in väldigt smidigt i min hand igår vid stängning och viskade "kaffe?" i mitt öra, sedan gjorde han en halvsnurr och vad jag förstod gick därifrån. jag springer tillbaka till min lilla skara och visar upp det, på ett mer osmidigt sätt (skrattar åt det, viftar med det, pekar på det, stampar på det). sedan gör även jag en halvsnurr och ser att han sitter i baren och förmodligen har sett allt, lite pinsamt. eller ja, mest för hans del. men ändå. det rymmer inte mycket stil eller grace i denna kvinnan inte.

nu, hitta.


Kommentarer
Postat av: PRNLL

Jaha, vem var det då? Var det före eller efter att jag kommit?

2009-11-11 @ 15:20:33
Postat av: cornelia

det var dansken!

2009-11-11 @ 15:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0