jag tror att jag aldrig varit så arg som jag är just nu.

(hej alla mina tolv läsare)

denna kväll har jag träffat en man som inte motstår sig i någon man jag någonsin stött på innan. han har gjort mig så vansinnigt arg att jag till och med blir arg över det utrymme han just nu tar för sig utav i mitt tankeväsen. hur kommer det sig, egentligen, att en man känner sig helt fri till att kränka en annans människas kropp för att han känner sig utsatt? jag tog tre bilder av denne man (jag LOVAR att de kommer publiceras), vilket antagligen fick honom att känna sig så utsatt att han ville ge igen - han tog på mitt bröst. att min vän jens (en man) tog ca 20 bilder innan mig, verkar inte spela någon som helst roll.

jag är så kränkt att jag mår fysiskt illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0