- lite av en uppföljning.

ja, ville bara säga att självfallet hittar jag denna sjuttonåring på style.com där inte ens vår egen toppmodell caroline winberg finns representerad. sen så visar det sig även att sjuttonåringen är nitton. det känns lite bättre, ja.

just nu sitter jag nyduschad, ensam hos isaac. lyssnar på loney dear & dricker néskaffe ur christers mugg.. fast jag ska vara lycklig & sprudlande idag, så bläddrar fort som tusan fram jamie lidell ur mitt itunesbibliotek & skåda. sprudlande på en sekund.


i give you the genius, mr jamie lidell.


jag hatar att publicera inlägg utan bilder. men jag hittar verkligen inget roligt.
jag får återkomma senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0