ge mig en tvättid.

två missade tvättider börjar verkligen (och jag menar verkligen) visa sin baksida. har inte en enda ren strumpa. allt som är användbart luktar & känns rättigenom äckligt, som en pensionärs otvättade sängkläder. det ligger liksom en hinna av smuts överallt. lid med mig tills den tionde, the day of salvation.

från idag har jag startat en deal med mig själv - att inte bära sjal när det verkligen inte behövs. självfallet godkänns det närhelst jag är utomhus, något annat vore ju ren idioti. även nu under den misär jag skapat med fläckar på varenda plagg (allt från smink till chokladsås) så är det absolut ett godkänt förnödenhet. ska försöka klara av en vecka.

jag gör inte så mkt nuförtiden så jag tänkte börja blogga lite halvt.
så att ni vet.

(kanske blir så seriöst att jag publicerar en bild? känner mig galen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0