- schönheten och odjuret

detta är så roligt. härom månaden hittade jag ett av mina gamla klassfoton jag verkligen ALDRIG sett förut (uppenbarligen av en ganska bra anledning). mina föräldrar lär alltså ha haft en sån stor omfattning i omsorgen om min uppväxt att de valt att censurera vissa bitar av min förflutna. ni förstår inte vad jag skrattade när jag såg detta för första gången.



lägg märke till den ståtliga hållningen, det extremt charmiga leendet och outfiten som har kommit o gått genom alla år (finns familjealbum som bevis på att åtminstonde johannes och petter bär upp den bättre än mig). om ni undrar varför min blick ser så svävande ut så beror det antagligen på att fotografen lockar med ett litet färgglatt gosedjur precis ovanför. det är så de överlistar de allra dummaste barnen.

men för att flytta fokus, känner mig lite skyldig till självömkan, så kolla på josefine som ser ut som ett barn skall. otroligt sött. och hon kommer hem på SÖNDAG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy vilken skön bild!! Zuper zöt jo! Det är så man vill minnas dig Cornelia! Den zötaste av de zötaste barnan!

2008-12-18 @ 02:10:28
Postat av: Baronessan af Phnom-Stum

JÄTTESÖTA! Åh!



(egentligen så finns det bara ett och ett halv studioalbum med buckley. ladda ner Grace-plattan så har du allt du behöver.)

Postat av: hon till höger

HAHAHAHAHAHAHA!

2008-12-28 @ 13:53:52
Postat av: johannes

trendigt

2009-01-19 @ 23:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0