- nytt skede

jag lyssnar för första gången ur högtalare på en version a coldplays låt don't panic. helt plötsligt hör man saker (som man egentligen alltid hört i sin ipodsnäcka) som man aldrig hört innan. det känns skitkonstigt. helt plötsligt blev liksom versionen ful, jag känner mig lurad.

nytt skede (vill inte skriva ny era som alla gör, tänker nytt). jag har börjat plugga igen, vilket är sjukt bittert. har försökt dämpa mina egentliga känslor med ett muntert - nämen, tänk positivt, du kommer ju lära dig jättetrevliga saker. det övergår nu i med att jag ska skita i mina känslor o plugga röven ur dom. det är nu jag får betala för en misslyckad gymnasietid.
 
vad kul det kommer bli

josefine, what about your blog?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0