okej okej...

jag är dålig på att blogga. det är inte så att det hänt för mkt för att jag ska kunna hinna, inte heller så att mitt liv vart sjukt händelselöst det senaste... jag är bara dålig på det. men, min blogg har en dubblad tillväxt i läsare, välkommen hit fanny. isaac är nog glad över att inte vara ensam.

igår då. studenten. fortfarande helt tom i skallen, vet inte vad jag ska tänka om det & nu är det redan över. jag har gjort det. jag har sprungit ut, sjungit för fulla halsar & druckit skumpa innan jag trött brukat entra skolan. jag har åkt flak (orka skriva taklös buss, same shit), jag har förvirrat o ganska trött välkomnat massa folk hem till mig & så har jag stått i världen segaste burger king-kö mitt i natten. i've done it all o jag vill göra det igen, minst tusen gånger. 

längst ner i hörnet av skrämen finns nu en liten gul informationsruta där det står att adobe reader behöver min hjälp, med just de orden. jag tyckte det var lite roligt. och igår, när en kille från natur spexade för studenterna med ett stand-upframförande som han totalplagierat från johan glans & sen tog all cred för det själv. när han gick av scenen började folk skrika johan glans i sprudlande körer, verkligen jäääääätteroligt.

________________________
"hmm... unexplained bacon"
- homper simpson

Kommentarer
Postat av: Den maskerade hämnaren!

bra jobbat! blir nästan överlastat, svårt att hinna med att läsa allt. chill!

2007-06-06 @ 22:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0