//

detta är lite roligt, igår innan jag skulle gå och lägga mig här hemma i göteborg så hittar jag en katalog för ytterdörrar på rummet (de renoverar). när jag kommer till mittuppslaget så har mamma klippt & klistrat lite. det ser liksom ut som utbyggnaden gör, med dörr och tegel och garageport och allt. bortsett från en liten detalj. hon har klippt in en liten kille som åker bobby car, precis utanför dörren. hade vart så kul att se henne klistra fast ungen för jag tror hon är ganska nöjd med resultatet.  

och jag tar inte hinten för jag är den enda i familjen som är singel. HA!


Kommentarer
Postat av: e

varför delar du inte med dig av detta klipp och klistra under. jag vill också se killen i bobby caren!

2010-07-15 @ 16:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0