hej alla mina nitton läsare

funderade ett tag på om jag skulle ha en antal besökare/dag-gräns som skulle stå för slutpunkten av denna blogg. säg t ex 150, om jag någongång har 150 besökare/dag så skulle det vara dags att lägga av. tror det är ohälsosamt att för stora massor får del av mig, så det skulle vara ett beslut for the greater good. men om mitt storhetsvansinne (har jag ett?) kommer acceptera det kvarstår att se.

funderat på en till sak (faktiskt) - hur jag präglats utav att växa upp i en stor familj. som nummer fyra i en skara om fem barn är det mest påtagliga fenomenet just godisskålen. den tog alltid slut på tre minuter, oberoende storlek eller typ. jag tror att detta kommer följa mig livet ut för jag som mittenbarn, utan någon övertygande auktoritet, måste ha stått för en stor del av hetsen. än idag har jag svårt att gå ifrån en godisskål utan att tänka "när jag kommer tillbaka igen kommer det vara slut, det är nu eller aldrig (eller nästa lördag)". though life.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver helt fantastiskt. stor insperation.

2010-01-04 @ 14:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0