hej alla mina tolv läsare

jag har asont i magen, så hjäl mig. vad är högst sannolikhet att man får magvärk från utav följande ting:
- burger king glass
- burger king cheeseburger
- yttrefilé från vildsvin
- blomkålssoppa
(- rödvin?)


tänkte starta en kampanj, "JOSEFINE BÖRJA BLOGGA IGEN!"-kampanjen. finns en handfull sådana kampanjer jag skulle kunna starta, en handfull vänner som haft bra bloggar men slutat. jag börjar med josefines. (ska jag kanske lägga till en bild, göra en affisch? för att få uppmaningen i kampanjen att verkligen komma fram? vill ju inte vara otydlig.)

Kommentarer
Postat av: Tove

kan man stödja kampanjen på något sätt?? det vill jag göra isåfall.



angående maten så tror jag blomkålssoppan för den kan man ju få lite ont i magen av även om det inte är något fel på soppan.

2009-11-28 @ 11:38:21
Postat av: stina k.

jag gissar på cheeseburgaren.

om du startar en namninsamling ang. bloggen så är jag på.

2009-11-28 @ 14:24:32
URL: http://powtothepeople.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0