o

jag städar i ett handlingsförlamat tillstånd, det är en ny upplevelse. känner mig löjlig och glad och frustrerad.
ett - lyssnar på xzibit för att kompensera dagens tidigare själs-koma framför mamma mia. jag FASTNADE. på riktigt. så mycket färger och ljud.
två - tappar fokus. för en timme sedan gjorde jag ett tappert försök att få en kanna kaffe bryggd när en apelsin uppenbarades i mitt synfält. den blev uppäten. försök på kaffebrygg efter detta har uppstått men helt resultatlöst. jag ser för mycket saker.
tre - har långkjol, bikini och fårskinnstofflor på mig.
nu kan jag inte avsluta detta eftersom färg&ljud-burken fångat mig igen. nån borde komma hit med kaffe.

Kommentarer
Postat av: Julia

haha, du är fin du

2011-06-21 @ 19:22:17
Postat av: Julia

haha, du är fin du

2011-06-21 @ 19:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0