hej mina åtta läsare

det visar sig att jag är bra på grejer, bowling till exempel. tänk om (alltså om) det skulle finnas en chans för en lycksam karriär inom bowling. hur skulle det livet se ut? det krävs säkert ett par timmar till på banan för att fixa den ultimata tekniken, men sen? living the dream? tänk, cornelia eriksson - professionell bowlare. låter sjukt bra.

och jag har vunnit på poker, igen. jättekonstigt. jag vet inte om jag spelar bra eller om jag spelar mot rätt människor. men hur ska man egentligen ställa sig inför ett game där man själv är mest nykter? (jag spelar nog inte bra..) det finns visserligen lite moraliska betänkligheter men om alla sitter där på samma villkor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0