hej alla mina elva läsare

besvikelse.

imorse när jag i fantastiskt morgonhumör skulle koka mig en kopp te (ja, det är mycket te i oslo) och inser att teet elin köpt med smörkolasmak inte är te, utan kaffe. först blir jag besviken, sedan lite arg på mig själv. en smula mer uppmärksam borde jag faktiskt kunna vara. i alla fall, jag försöker tämja min besvikelse genom att lukta på kaffet. liksom teasa mig själv lite, detta funkar. jag blir extremt sugen på smörkola-kaffe. men då, inga kaffefilter. hurra.

jag ska förresten baka bullar idag, den som vill baka/äta är hemskt välkommen.
kom ihåg - fars dag på söndag, tandläkare 25/11 10:20, besök 11-13/14 dec.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0