-


inatt drömde jag att jag klippte mig vansinnigt kort. vissa drömmar är ju lättare att förverkliga än andra, men jag kan ändå inte riktigt precisera placereringen för denna mellan  "jag önskar mig en kopp kaffe" / "jag önskar mig världsfred" (alternativen ska funka som tydliga olikheter om det inte framgick). men vad vet jag? det kanske är dags för något kort?

(jag känner mig löjligt svår och komplicerad när jag lyssnar på sophia somajo och SAMTIDIGT lägger upp en svår bild på mig själv. så här alternativ har jag aldrig vart.)

Kommentarer
Postat av: din andra svåra hälft

så länge som det inte är broder daniel så håller jag mig o-orolig. själv har spotify just nu fört mig till.. hm.. cher?

2009-03-26 @ 14:58:36
URL: http://fannyahlund.blogspot.com
Postat av: din andra svåra hälft

så länge som det inte är broder daniel så håller jag mig o-orolig. själv har spotify just nu fört mig till.. hm.. cher?

2009-03-26 @ 14:59:47
URL: http://fannyahlund.blogspot.com
Postat av: Anonym

spotify works in mysterious ways i say...

2009-03-26 @ 15:31:01
Postat av: Anonym

walla, ar det ditt langa elle rkorta ahr? vad gjorde du i paris? och ja, jag ar fortfarande i london! :)

2009-03-26 @ 16:35:14
URL: http://amandaurvall.blogspot.com
Postat av: Anonym

det är mitt korta hår som blev långt.. det funkar visst så.



jag jobbade i acnes showroom under modeveckan och gjorde ungefär 3000 ombyten per dag.

2009-03-26 @ 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0