- rumhysteri

när jag vill få ordning på mitt liv börjar jag oftast med mitt rum, och som tur är (?) ställer mitt rum alltid upp med samma rikliga oreda när jag behöver få den bortstädad. det  brukar vara en sluten cirkel, (lika logisk som jagvetintekanske typ kolets kretslopp?) men just nu är det verkligen bara stökigt, alltså helt utan en livskris. då finns det frågor i mitt huvud huruvida jag ska bete mig.

1. ska jag städa, utan att jag själv får något ut det (bortsett då från det rena rummet, vilket egentligen inte är njutbart i annan aspekt förutom att städ-tjatet försvinner tills det blir stökigt igen).
2. ska jag vänta, tills terapin i att städa undan allt krävs? liksom hålla den i reserv, jag fyller ju trots allt 21 snart..

tricky situation.


Kommentarer
Postat av: Anonym

innan jag åt frukost idag så dammsög jag hela lägenheten, hängde upp tvätten och dammade av överallt. sen åt jag min frukost som du kan läsa om på min blogg

puss

e

2009-02-12 @ 16:54:54
URL: http://elinfilippa.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0