hej alla femton läsare

var precis väldigt nära på att hälla kaffe i min gröttallrik och inte i koppen som står precis brevid. tänk så tokigt det kunde ha gått. jag hade nog skrattat åt mig själv.

idag ska jag köpa ett elpiano. eller digitalpiano som det heter här. är inne på en hemsida där det finns fyra utav tio alternativ i vänsterkolumnen som jag känner igen. digitalpiano, stativ, keyboard och tillbehör. där är jag nästan helt hemma (dock inte om någon frågar mig vad skillnaden på ett keyboard och en synth är). moduler finns också, stagepiano, synthr, midiklaviatur. hur många ska det finnas egentligen?

dessutom har jag hittat mig ett piamino också. letat efter ett enda sedan min broders puma julia lade beslag på ett (innan visste jag trots allt inte vad det var för något).

Kommentarer
Postat av: isaac

förhoppningsvis finns det inget stopp!!! den som har flest vinner.

2009-12-01 @ 12:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0