- ljud

jag har legat o snoozat i 1½ timme nu. jag har vart vaken hela tiden. runt om i huset (som jag är ensam i) hörs det ljud överallt. allting knarrar, som hus gör. jag är helt medveten om att när jag går ut ur rummet så kommer jag inte möta någon som åstadkommer ljuden, men jag vill ändå inte gå ut. för tanken att nån ska vara där är lite mer skrämmande än vad min realitetsversion är tryggande.

slutade med att jag satte igång itunes på hög musik & bara gick upp. det var skönt att ligga i sängen en stund.


godmorgon


Kommentarer
Postat av: m

ditt bloggande får mig att bli varm på konstiga ställen.

2008-09-15 @ 21:24:26
Postat av: e

du, nu har jag väntat på uppdatering här väldigt länge känns det som.

2008-10-07 @ 09:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0