- friendbook

samla troféer (vist ord från vis människa), det är det som är grejen med facebook. nåja, säkert inte för alla men jag tror man kan få en riktigt osund relation till facebook. hets, som med allt annat. jag är trött på hetsen & jag vet vad jag ska göra för att bota den. börja radera vänner, jag har skitmånga som jag bara sett sådär en eller två gånger. många jag knappt hälsat på. 281 vänner har jag nu, jag tror inte ens jag kan nämna så många olika namn. (dessutom får jag en bitter approach, vet inte om den klär mig men det är ju lite trendigt)

resterande delen (det lilla om blir kvar) av facebook gillar jag verkligen. det bara matar min bottenlösa stalker-mage. dessutom ska det göras en film om facebook, det kan ju inte bli annat än gööörroligt (eller åtminstonde ha störst målgrupp?).
nä, tillbaka till böckerna.



veronica maggio - stopp

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej hej

Kolla in detta, inte för att det på något sätt är en kul blogg eller att headern är speciellt snygg men hur får man till en blogg på det viset som han gjort? Helt oförståligt för mig! Jag kan inte begripa hur man ska ta sig till.

http://www.toroborgen.com/

2008-09-03 @ 01:15:28
Postat av: Anonym

Bara för att jag läste detta va jag tvungen att rensa =) Eller jag hade väl kanske tänkt på det ett tag. När jag väl satt där och deletade folk hade jag lite svårt för att bestämma vart gränsen skulle gå. Det blev nog endå så att jag sparade på dom som faktiskt har varit en del av mitt liv någonstanns någon gång, på riktigt.

2008-09-03 @ 01:17:51
Postat av: Anonym

osså en sak till. vad, vem är "einnaren"?

2008-09-03 @ 01:45:42
Postat av: josefine

kollade på flygbiljetter för dig.. det finns relativt billiga runt 10-13 oktober. du har ju gratis boende :D (kolla in på airfrance)

2008-09-03 @ 10:28:48
Postat av: cornäääy

jag är skitdålig på sånt där med design. fråga olivia, tycker hon verkar ha fptt kläm på det :) och jag vet inte vem "einnaren" är? vet du?

2008-09-03 @ 11:43:33
URL: http://corn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0