- dessa sjuttonåringa bilddagboksanvändare.

det händer, att när man förbrukar sin tid på bilddagboken (japp) att man kommer in på någon sjuttonårig tjejs sida - som visar sig vara modell. man blir arg. för hon är ung, helt vansinnigt snygg (därtill hör helt vansinnigt snygga bilder), hon sover i london/paris varannan natt och är sååå snygg. man vill ju bara vara sån. jag är arg för att jag inte är sån.


medan hon testar dior-klänningar i milano sitter jag på min bakgård och läser elle (där hon säkerligen är med på ett dussin bilder) och försöker förstå mig på hur man gör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon är ju faktiskt med i en tidning, just den här bilden. vart är det jag sätt det? chic? kanske, det är ju den enda tidningen jag läst på länge...

2008-07-29 @ 23:39:22
Postat av: cornelia

ja, asså jag tror det är en kampanj från dagmar? så kan nog mycket väl stämma...

2008-07-31 @ 11:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0