unik

jag har ett announcement att dela med mig av. vi alla är helthelt medvetna om att denna blogg du just nu spenderar någon minut på verkligen är en flopp. but still, dear friends, så har jag (ni) slått rekord i antal unika besökare. (en funktion jag förövrigt blev vid medventande om när det stog om kenza's 10 000 unika besökare/dag i metro...). hela TIO stycken unika på EN dag. det är nästan en läsare varannan timme!

har bläddrat igenom min glamourtidning 2-3 gånger påväg hem från mitt fantastiska jobb & lika slående varje gång jag bläddrar förbi mode-sidorna (de är ju så få) så inser jag att våren kommer bli problem. tidningsbladen SPYR ut färger, volanger, plysch, neon o blommor. jag kan säkert klassas som en av de mest "färg-rädda" i stan. känner mig på tok för galen när jag sätter på mig en biege kofta, eller ett par jeans för den delen. inte för att jag någongång hängt på catwalk-trender men den här gången, om jag hade vågat, så går det ju verkligen inte...

kom dock förbi bilden på denhär fantastiska klänningen (missoni) som absolut hade vart en fin debut i ett färggladare liv.
missoni




imorgon blir det plåtning...

Kommentarer
Postat av: Sandra

klänningen

2008-02-08 @ 22:27:03
URL: http://sandraliksom.blogg.se
Postat av: corn

mhhhmmm...

2008-02-08 @ 22:29:34
Postat av: Fridah

GUUUUD VA FIN KLÄNNING!

2008-02-08 @ 22:31:09
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: God (i viss mån)

jag håller med!111

2008-02-09 @ 01:10:04
Postat av: corn

hennes ben eller älvliknande ansikte hade jag inte heller sagt nej till :)

2008-02-09 @ 08:39:43
URL: http://corn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0