look what they did TO my hair

image3
var på ett "modelljobb" idag där de stylade halva mitt hår.. har alltså bara brännsår från våffeltången på högra sidan av mitt huvud, den andra är fullt frisk. hade vart helt ok om man ändå hade fått hålla sig inomhus under crazy-looks perioden men nejdå. ut med oss på stan, dra med oss genom hela vasa vettja. framtillbakaframframtillbaka. och brunt läppstift på det. heja!

en annan smaskig styling-idé de där folket hade var att måla mina tänder svarta... and i say no more.

jag vet att jag har nämnt detta nån gång innan men det är absolut värt att dra upp igen, utgifter på kaffe. visst det är dyrt, det har alla förstått. men hur i hela världens namn kan man ens komma på tanken att fika när man har så lite pengar kvar som jag har? just i det läget har man ju ett val. okej, jag har 400 spänn kvar nu innan lönen, INTE läge att ta en kaffe. för mig slutar det med i snitt 2 cafébesök/dag just när jag har lite pengar.. tänk vad lite självdiscplin & respekt för pengar man kan ha. är rädd för den dag jag upptäcker krediten, då är det ju kört på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt klär ju en vacker ..eller hur va det igen?
-elin

2008-02-12 @ 23:41:00
Postat av: josefine

cornelia, jag är ledsen att berätta detta. men jag tror du just upptäckte krediten..
för övrigt bör du investera i en fika med mig. i need some sunshine.

2008-02-18 @ 13:05:20
URL: http://badhink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0