andående den där modebloggen...

den känns faktiskt redan helt körd, eftersom jag inte har en kamera & inte ens är bra på mode. idag såg jag till exempel ut som en bonde & lyckades ändå ta mig utanför dörrarna (till en högst allmän plats), en skam mina vänner.

sitter i nattyran & kollar på pussycatdolls (mtv) och försöker komma på idéen med detta "band". ett gäng strippor där en sjunger. vem kom på detta? vem är skyldig? jag funderar även över vem som utvecklade den där eldorado-glassen som man kan köpa på tempo. skitäcklig. spelar ingen roll hur mkt chokladsås man tar för den genuint skitäckliga smaken genomtränger allt, till och med eld.

sista grejen jag funderar på över idag är hur mkt britney spears låtar hade låtit om man tog bort alla dubbningar/sångspår som inte är inspelade av henne. ta bort alla körer, ta bort hela robyn & ja. ni förstår. det enda som känns riktigt britney är de där knorr-ljuden. hade vart roligt med en 100 % britney-låt där hon kan knorra loss bäst hon vill, för det lär ju vara det enda hon gör.

nu är jag helt matt av funderingar.

Kommentarer
Postat av: Elin

du har ju visst en kamera jo

2008-02-04 @ 02:52:08
Postat av: corn

men den är så sjukt krånglig, vill ha en liten kompaktkamera. bara vanlig liksom.

2008-02-04 @ 09:18:12
Postat av: Otto

den efterlängtade bondelooken!! och du bara förkastar den! intressanta funderingar kring pussycatdolls och britney förresten.. Hade inte britney haft allt det där runt omkring sej hade vi nog inte hört av henne sen "Hit me baby, One more time"... Kanske, fast å andra sidan, vad vet jag och jag har haft fel förr :)

2008-02-04 @ 18:20:53
URL: http://ottovilhelmsson.se
Postat av: cornelia

nu när jag väl nämnt looken på en modeblogg så kommer den sprida sig som en löpeld på alla medvetna bloggar i sverige. bondelooken är det nya numera, jag bara varnar er.

2008-02-05 @ 12:51:14
URL: http://corn.blogg.se
Postat av: Otto

ehh bonde looken är redan gammal och förkastad, det nya nu är skogshuggarlooken, införskaffade en tröja igår som starkt tyder/bevisar detta. "Corns papi och jan-inge, nu har det hänt, ni är hippa igen för första gången sen 70 talet"

2008-02-07 @ 10:41:11
URL: http://ottovilhelmsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0