- ovärdig

jag vill åka till paris. eller hongkong. eller milano. eller varför inte london?


jag frågade min vän google vems stämma som skorrade i bjön borgs nya reklam och blev lite halvsur på mig själv när han/hon svarade.. jag sitter alltså med 2,4 timmar ane brun i mitt itunesbibliotek och kan inte ens identifiera hennes röst, hon som sjunger så vackert. jag tycker mig inte riktigt vara värdig musiken jag har, det är liksom för mycket så att jag inte lyssnar på det. som om jag bara haffsat ihop massa musik för att fylla datorn.

och när jag trycker på random så kommer ALLTID johnny cash upp. jag lyssnar aldrig på johnny och har aldrig gjort, jag har bara utnyttjat honom för att fylla mitt musikhål.

Kommentarer
Postat av: Maria

fin blogg....mycket fin

2008-12-10 @ 19:47:34
URL: http://mariamemi.blogspot.com/
Postat av: karin

jag har tyvärr inte hittat några :( får ut och leta vidare!

2008-12-10 @ 20:54:37
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh vilken jättestor härlig bild på dig! själv har jag peter jöback på min ipod, vad säger det om mig?

2008-12-10 @ 20:56:52
Postat av: TM

vacker bilder. kramar //Mirja

2008-12-10 @ 21:36:32
URL: http://fashionteam.blogg.se/
Postat av: unknown

ANE BRUN! tru colors

2008-12-14 @ 22:01:16
Postat av: malva

menar du true colors? isåfall med underbara ane brun

2008-12-14 @ 22:02:13
Postat av: Baronessan af Phnom-Stum

Ta bort Cash(fastän han är ganska bra) och lägg till mängder med Joanna Newsom, Björk, Radiohead och Dungen istället. Lätt dagens tips.

Och Erlend Loe var i min skola för att min skola är grym. Så är det bara, och det skäms jag inte för att säga.

Och dagens låt: Dungen - Det Tar Tid

Postat av: Baronessan af Phnom-Stum

Ta bort Cash(fastän han är ganska bra) och lägg till mängder med Joanna Newsom, Björk, Radiohead och Dungen istället. Lätt dagens tips.

Och Erlend Loe var i min skola för att min skola är grym. Så är det bara, och det skäms jag inte för att säga.

F.ö. så är du sjukt vacker.

Och dagens låt: Dungen - Det Tar Tid



peace

/s

Postat av: Baronessan af Phnom-Stum

oj. så tokigt det blev...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0