vill..

.. ha det där utlovade blogginlägget om min o davids dag (remember david, dagen med en arbetslös?)
.. åka till paris, bring me joséfeeen
.. åka nån annanstans/vartsomstans
.. ha körkort
.. kunna blogga från jobbet, precis som gabriel (ctrl f?)
.. kunna komma undan med att publicera bilder på en själv vaaarje dag för att man är snygg (finns EN i min bekantskapskrets som klarar det)

.. att det ska gå bra imorgon. att dom ska älska mig. och att dom ska ge mig jobb. och att jag är bra på det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallo, jag pratade med dig IDAG och du sa ingenting om någt provjobbande! vad är detta berätta! och du, du måste nu länka mig på din sida för nu ska jag bli en grym bloggare! (jag är nörd)

2008-04-03 @ 00:29:13
URL: http://elinfilippa.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0