jag har funderat på

det här med att länka till andra bloggar (i så länge som 2 minuter). ibland har jag läst bloggar som är fööör coola för att länka till andra eftersom att deras blogg är så... oberoende på nått sätt. de är och de regerar (jag kan inte fastställa om jag själv tycker detta eller om det bara är en slutsats jag gjort). sen så finns det dom som länkar, vissa kommer undan med det men många gör det inte. vilken grupp kommer jag falla i?

sen så funderar jag även på vilka jag ska länka. de som jag alltid läser eller de som behöver det. PR or charity, om ni förstår. eller så länkar jag helt enkelt inte, eftersom att det egentligen inte gynnar nån. så många läsare har jag ju inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

länkar är ju superbra! om du hittar en blogg du gillar så är det ju bara att länka loss! länkning handlar inte om någonting förutom att visa någon vägen.

2008-04-04 @ 21:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0