- shopping

igår var jag ute o behandlade mina pengar likt en förmögenhet de icke är. det är roligt att tänka på hur kortet aldrig kan länsas, lite tråkigare när det väl sker. lyckades iaf komma hem med:

  • smink från MAC
  • top á topshop
  • sjal
  • sushi i magen

smink, jag vet inte hur många fleratusentalskronor jag lagt ut på detta. och det kan man väl egentligen inte tro? jag är inte den som kommer med glammigt läppstift eller bedårande ögonskuggor direkt. jag har, i hela mitt smink-liv, försökt hitta den ultimata grunden. rådyrt. dont ever do it.

nu ska jag iväg till komvux! and it feels grrrreat.


Kommentarer
Postat av: sara

oj oj men duktigt å åka till komvux! gött att nån tagit tag i sitt liv iaf.. i wish i could. hallå, kommer du me på lördag? de vore skoj,
// sara

2008-04-09 @ 22:35:25
Postat av: cornelia

asså jag kan ju inte, jobbar på lördag! surt :(

2008-04-10 @ 10:28:40
Postat av: sara

okej, sad.. kanske ses senare i vår förhoppningsvis!

2008-04-10 @ 18:51:41
Postat av: elinfilippa.blogg.no

hemligheten bakom den perfekta grunden är ingen grund alls! hemligheten är perfekt hud! hemligheten är alltså de perfekta hudprodukterna som leder till perfekt hud. på den perfekta huden ska man bara ha lite rouge.

2008-04-10 @ 22:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0