- mitt nya liv

motion
imorgon är det måndag. 
  • jag ska börja röra på mig - så mycket tills jag tycker att det faktiskt är kul att springa en femtonkilometare rätt genom skogen, så mycket tills att jag känner den där skogen utanoinnan (skogen är en metafor, det finns ingen skog i partille ('landet mitt i stan'))
  • jag ska sluta äta skit - utnyttja den hälsosamma livsstilen jag är uppvuxen i & sluta med allt grisigt som jag egentligen inte gillar. skit är äckligt cornelia, o hör sen!
  • ny frisyr - jag har tröttnat på att se ut som ett lejon.
  • jag ska plugga upp mina betyg - jag har aldrig vart så sugen på kunskap, fakta o lektioner som jag är just nu. fytusan va bra det kommer bli.
  • jag ska skita i alla onödiga diskussioner o fortsätta älska min käraste.

ja jag säger då det. fytusan vad bra det kommer bli!

Kommentarer
Postat av: Alex

Imponerad av din vilja, släpp inte taget bara utan kämpa på! :)

2008-04-20 @ 19:57:57
Postat av: josefine

jannike har ju en video du kan låna: "tänk övningen och fööör kraften dit den skall...."

2008-04-21 @ 12:24:48
URL: http://badhink.blogg.se
Postat av: Ida

wow.

2008-04-24 @ 08:52:43
URL: http://njosnavelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0