du gjorde ju fel

du skulle skriva ketchup o jag skulle skriva & senap. hur svårt kan det vara egentligen? gosh.

detta inledande inlägg är tillägnad min andra blogghalva isaac ,isuck.blogg.se, my only reader. om ni vill logga in på hans blogg är lösenordet: 349242834 (om han inte lyckats hitta vart man byter lösenord än... let's hope not)

idag var jag ute o sprang, och det var varken efter glass, cola eller godis. liksom, för nyttighetens skull. känns som jag avancerat i ångestkategorin & lyckokategorin för en o samma handling, är det inte roligt? kände mig tung & osmidig som en välpackad väska, fast vad kan man egentligen vänta sig från en som försöker fylla sin motionskvot med att skölja flour.

förutom det har min dag inte vart särskilt produktiv (fast ändå inte i den improduktiva grad som får mig börja tejpa mig själv i ansiktet bara för att ha gjort ngt). men när jag tänker efter har jag faktiskt lyckats döda mina jeans, knappen "lossnade". definitivt ångestkategorin...


vill bara varna min läsare att i min blogg kommer fortsätta i denna stilen. jag är inte den som tror mig vara ngt som andra är intresserade av, jag är bara här för att fördriva tid.
hejpåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0