danmark it is

imorgon smiter jag med klass iväg till danmark. åka båt, det är grejer det. båtturen ökar dock inte min lust för själva packningen, överdirver inte när jag säger att jag är helt värdelös på det. att få med sig för mycket & glömma hälften är min grej.

impuls-shopping frälste min dag, allt klickade verkligen. sjalar, klänning, smycken, tröja. har kommit hem o jag gillar det liksom fortfarande. saknar dock 800 grejer. vill köpa skor, smink, byxor & jacka. en kort jeansjacka hade vart nått (tänker osökt på den gudomliga sass & bide-jackan på jobbet... suck.). & för många sjalar har nån (nog) inte dött utav. o så är det ju den där jäkla parfymen. det finns en man som springer fram o tillbaka mellan sin butik & butiken jag jobbar i, han luktar så sjuuukt gott.  såå värt att köpa den bara för att ha den o sniffa på.

hade en "vad skulle jag köpa om jag hade 10 miljoner" lista på min förra blogg. tänkte uppdatera den här since i left the other blog. & för att inte vilseleda min nya läsare så klipper jag in den del han missade från förra bloggen (har int ekommit så långt än)

för mina 10 miljoner ska jag:

1. köpa skjortan (we like it)
2. köpa pojkvän att ha i skjortan
3. köpa den än okända parfymen


 visst är listan ändå rätt så oegoitisk? jag menar, vad ska jag med herrparfym till?


Kommentarer
Postat av: whyme

hej gumman, kul med ny blog=)
hoppas allt är bra o ha det så kul i danmark
kram

2007-05-15 @ 13:29:37
Postat av: fanny

men corn, jag läser o läser, men VAR är uppdateringarna..? ;D

2007-06-03 @ 09:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0